Det kan være spørgmål, ris/ros, sangforslag eller booking-forespørgelser. Ved booking skriv gerne dato, tid og sted.
Minimums pladskrav er 6 x 2 m. Ved privatfester i “det lokale forsamlingshus” sidder vi gerne på gulvet og behøver således ikke op på scenen.
Vi kan klare os med en enkelt stikkontakt, med 230 V, 10A (gerne 13A), hvor der ikke er tilsluttet andre ting, så som fadølsanlæg, lyskæder eller andet.
Ved større arrangementer f.eks. i telte eller haller bruger vi større lyd- og lysanlæg og skal derfor også bruge mere strøm. Som minimum 3x16A.
Vi ankommer normalt ca. halvanden time før det aftalte start tidspunkt. Her kan det forventes, at vi roder og “larmer” en del.
Et par enkelte trin i døren er okay, men skal vi på 1. sal, i kælder o.l. vil vi gerne vide det i forvejen. Drejer det sig om flere etager og der ikke er elevator, skal vi bruge et par ædrulige folk til at hjælpe med de tunge ting, både før og efter festen.
Arrangøren/værten sørger for drikkevarer. Vi foretrækker sodavand/danskvand og postevand gerne med isterninger. Ved aftenarrangementer forventes også et måltid mad. Her kan vi godt finde på, at nyde et enkelt glas rødvin eller en øl.
Med mindre andet er aftalt, foregår afregning umiddelbart efter arrangementets afslutning, enten kontant eller via MobilePay. DanKort modtages ikke. ... og efter at have spillet i 7-8 timer, gider vi ikke prutte om priserne!
Evt. skader på udstyr som følge af uheld, bevidste/ubevidste handlinger af arrangør eller gæster, f.eks. gæster, der utilsigtet danser ind i udstyr eller spilder drikkelse i tangenterne, påhviler alene arrangøren.
Spørg os, hvis der er noget du er i tvivl om!
Læs lige det med småt, inden du booker. Så er der rene linjer.